Thursday, April 12, 2012

cuti hari pertabalan agung yg ke-14





















11 APRIL 2012

pagi² ank² kejut bgn tido, dan terbau something... erm, mr hubby wat lempeng ye.. TQ dear tlg wat breakfast... dgn penuh semangat, amik cangkul kt depan n start 'ngerjakan tanah sekangkang kera kt back door... huh! SEMANGAT beb.. siap semua pokok² cili, durian belanda, nenas, limau kasturi n limau purut aku pindah kan ke tanah... pastu pindahkan pokok bourgenvilla ke pasu baru aka 'tong minyak 5 liter yg telah di ubah suai' hehhehehe... puas hati aku... aku kerjain sampai pukul 11 lebih taw~ en. hubby muke jeles jer.. sbb aku x layan beliau n begitu kusyuk belek pokok.. :P

dan akibatnya, mlm td aku sakit² tangan... pelik!!! JUST THIS MORNING, aku baru teringat.. sakit tangan sbbnyer 'nyangkul smlm.. HHAHAHAHA... tp, mmg best.. hobi tuh~ just dah lama tinggal kan.. pas ni aku harap aku akn rajin² 'ngerjakan pokok² ter syg tuh....

No comments:

Post a Comment