Tuesday, March 8, 2011

time is GOLD

utk entry kali nih, nak citer pasal jam tangan ataupon org kg panggil watches... hehehhe
acctly x bnyk sgt koleksi..... tp sesaje nak share....


the 1st one is SBPBC Sapphire.... @ nama pendek POLO
ni jam hantaran mase kawin... dah 5 tahun lebih... still in good condition... cume sometimes cam biase, habis bateri... gambar ni bukan yg betul... tp, lebih kurang la... yg penting cashing' sama... tp, yg aku pnyer, background putih... bli sepasang ngan hubby(3++)... jam ni bagus, w/pun dah agak calar tp, yg bestnyer cermin die x calar sikit pon.. sampai skrg still pakai (gilir-gilir ngan jam lain) yg ni bli kat holiday plaza @ HP


2nd, GLAM IS BROWN by swatch
aku mmg dah lama berkenan kat jenama swatch nie... last week, (masa dpt duit ko-op) berkire-kire nak bli jam yg branded tuk hadiahkan pd diri sendiri... tetibe kedai yg 1st aku nmpk, SWATCH.... cam melambai-lambai jerk kat aku.... hehhehe... aku x penah survey pon. men terjah jer... tgk² belek²... erm, leh tahan hargenye.. kalo bli POLO cam kat ats tu leh dapat sepasang..... hihihihi... nasib le... bukan slalu... yg ni leh pakai tuk dwi funtion... formal bleh, sport pon ok.... just nice.... bli kat CS @ city square yg bukan ct rohana yg empunyer~


3rd, silver diamond love link GUESS
pergh..... by guess tuh... x thn siot! mesti tuh ayt korang.. erm, sape la aku nak pakai yg mahal².. aku nih kan low profile... yg biase² jer.. aku mmg bli kyg nie.. tp, rose gold kaler... ala-ala kaler tembaga... aku mmg dh suke yg ni sejak kali pertama aku ternmpk gambarnyer... dlm last year la.. harge plus minus 1++ ... REPLICA je... mase aku ronda² cs last week... tetibe ternmpk kat kiost tuh.. lama gak aku belek.. nk bli ke x nak.. baru bli swatch ori nie... adoyai! mmg x bleh bla... swatch replica pon byk! baru dlm 2+.++ .. hahahha.. kalo x amik yg kat atas tu, byk gile aku bleh save... x pe la dh bli.. so, aku just sambar yg nie jerk.......... 5+.++ jgk ler.. pastu dapat 10% disc.... HAPPY sgt! rase next month nak bli lg kat sini... nak kumpul koleksi yg x seberapa.....


sekian, thanks 4 singgah

No comments:

Post a Comment