Thursday, April 18, 2013

Ganocelium (GL) by DXN

GANOCELIUM (GL)

Ganocelium juga adalah Ling zhi yang diperolehi dari cendawan yang berusia 18 hari dan dikenali sebagai GL. Ia bebeza daripada RG. Bahan pati dari anak cendawan ini amat berkesan untuk meningkatkan kesihatan secara menyeluruh. Ia kaya dengan berbagai bahan nutrisi seperti:

Palisakarida, Germanium organic, Rangkaian vitamin, Rangkaian garam mineral

Faedah ganocelium (GL) ialah

Ø Kandungan oksigen yang tinggi

Ø Meningkatkan sistem imun badan

Ø Tonik otak

Ø Menyingkirkan bahan toksin larut air

Ø Membaik pulih sel, tisu, organ dan system badan

Ø Mengurangkan tahap kandungan gula dan memulihkan fungsi pancreas

Ø Menyeimbangkan fungsi badan secara menyeluruh

Ø Anti kanser

Ø Mengurangkan kolesterol dalam darah



Untuk menikmati khasiat yang sepenuhnya, pengguna di nasihatkan untuk mengamalkan pemakanan ling zhi ( RG dan GL ) Syarikat DXN secara serentak setiap hari mengikut dosej yang dicadangkan.


Nota: makluman ini adalah bahan informasi sahaja. Sila dapatkan maklumat sepenuhnya dari Pengedar DXN.

**
pengalaman saya dari ank sulung (7 tahun lps)... mak bidan memperkenalkan capsule ini yg dikatakan homopati... kemudian, 4 tahun lepas, saya bertanya kembali kpd bidan tersebut, memandangkan saya telah berpindah ke johor bahru... dn die menerangkan product ini dan suruh saya cari sendiri kerana die sudah tidak aktif... dan saya dpt tahu dan terus bercerita dgn beberapa sahabat termasuk berkongsi kelebihan (kerana saya sudah berpengalaman).. 

GL perlu diambil oleh ibu yg kemudiannya akan menyusukan bayi.. sekiranya, tidak menyusukan bayi sendiri, campurkan sebahagian drp isi kandungan kapsul terbut ke dalam susu botol...

alhamdulillah.. bacaan kuning pada bayi cepat menurun... dan saya akan terus menggunakannya...

cara² :-
1 biji (2 x sehari) untuk ibu
1/2 biji (2 x sehari) untuk bayi

kalo bacaan kuning tggi, gandakan dos si ibu...

ingatlah... susu ibu, susu terbaik utk bayi... pastikan susukan ank setiap 3 jam...


~sekadar pengkongsian hasil pengalaman sendiri... insya'allah~

1 comment: